Zapytanie ofertowe z dnia 10.11.2016r. dla zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy świeżego mięsa wołowego i wieprzowego - Znak sprawy: GZ.2313-22/2016

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (10_11_2016_zapytanie_ofertowe_sukcesywne_dostawy_swiezego_miesa_wolowego_wieprzowego.pdf)Zapytanie ofertowe na sukcesywne dostawy świeżego mięsa wołowego i wieprzowego Grażyna Klimowicz209 kB752016-11-10 11:042016-11-10 11:04
Pobierz plik (10_11_2016_zal1_sukcesywne_dostawy_swiezego_miesa_wolowego_wieprzowego.pdf)Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy Grażyna Klimowicz186 kB982016-11-10 11:062016-11-10 11:06
Pobierz plik (10_11_2016_zal2_sukcesywne_dostawy_swiezego_miesa_wolowego_wieprzowego.pdf)Załącznik Nr 2 - Asortyment Grażyna Klimowicz130 kB1012016-11-10 11:072016-11-10 11:07
Pobierz plik (10_11_2016_zal3_sukcesywne_dostawy_swiezego_miesa_wolowego_wieprzowego.pdf)Załącznik Nr 3 - Wzór umowy Grażyna Klimowicz292 kB1032016-11-10 11:092016-11-10 11:09

Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy ryb mrożonych i konserw rybnych dla Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz. ul. Jana Pawła II 37 - Znak sprawy: GZ.2313-21/2016

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (11_10_2016_sukcesywne_dostawy_ryb_mrozonych_konserw_rybnych.pdf)Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy ryb... Grażyna Klimowicz363 kB762016-10-11 08:372016-10-11 08:37
Pobierz plik (11_10_2016_zal1_sukcesywne_dostawy_ryb_mrozonych_konserw_rybnych.pdf)Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego Formularz ofertowy na dostawę ryb... Grażyna Klimowicz185 kB682016-10-11 08:402016-10-11 08:40
Pobierz plik (11_10_2016_zal2_sukcesywne_dostawy_ryb_mrozonych_konserw_rybnych.pdf)Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego Formularz ofertowy na dostawę ryb... Grażyna Klimowicz124 kB682016-10-11 08:412016-10-11 08:41
Pobierz plik (11_10_2016_zal3_sukcesywne_dostawy_ryb_mrozonych_konserw_rybnych.pdf)Załącznik Nr 3 Umowa do zapytania ofertowego Formularz ofertowy na dostawę ryb Grażyna Klimowicz282 kB682016-10-11 08:462016-10-11 08:46

Zapytanie ofertowe z dnia 11.10.2016r. dla zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców oraz ziemniaków jadalnych na okres zimowy dla Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz. ul. Jana Pawła II 37 - Znak sprawy: GZ.2313-20/2016

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (11_10_2016_sukcesywne_dostawy_swiezych_warzyw_owocow_ziemniakow.pdf)Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego na dostawy świeżych warzyw... Grażyna Klimowicz216 kB862016-10-11 07:522016-10-11 07:52
Pobierz plik (11_10_2016_zal1_sukcesywne_dostawy_swiezych_warzyw_owocow_ziemniakow.pdf)Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego na sukcesywne dostawy warzyw i owoców Grażyna Klimowicz185 kB772016-10-11 08:132016-10-11 08:13
Pobierz plik (11_10_2016_zal2_sukcesywne_dostawy_swiezych_warzyw_owocow_ziemniakow.pdf)Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego sukcesywne dostawy ziemniaków jadalnych Grażyna Klimowicz184 kB792016-10-11 08:162016-10-11 08:16
Pobierz plik (11_10_2016_zal3_sukcesywne_dostawy_swiezych_warzyw_owocow_ziemniakow.pdf)Załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego Formularz cenowy w okresie 1.11.2016r. Grażyna Klimowicz219 kB892016-10-11 08:192016-10-11 08:19
Pobierz plik (11_10_2016_zal4_sukcesywne_dostawy_swiezych_warzyw_owocow_ziemniakow.pdf)Załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego Formularz cenowy 1.03.2017r.–30.04.2017r. Grażyna Klimowicz287 kB792016-10-11 08:232016-10-11 08:23
Pobierz plik (11_10_2016_zal5_sukcesywne_dostawy_swiezych_warzyw_owocow_ziemniakow.pdf)Załącznik Nr 5 do zapytania ofertowego Grażyna Klimowicz128 kB782016-10-11 08:242016-10-11 08:24
Pobierz plik (11_10_2016_zal6_sukcesywne_dostawy_swiezych_warzyw_owocow_ziemniakow.pdf)Załącznik Nr 6 Wzór umowy na sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców Grażyna Klimowicz288 kB672016-10-11 08:272016-10-11 08:27
Pobierz plik (11_10_2016_zal7_sukcesywne_dostawy_swiezych_warzyw_owocow_ziemniakow.pdf)Załącznik Nr 7 Wzór umowy na dostawę ziemniaków jadalnych na okres zimowy Grażyna Klimowicz289 kB702016-10-11 08:282016-10-11 08:28

Zapytanie ofertowe z dnia 8.09.2016r. dla zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy wędlin i drobiu - Znak sprawy: GZ.2313-16/2016

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (8_09_2016_ogloszenie_na_sukcesywne_dostawy_wedlin_i_drobiu.pdf)Ogłoszenie na sukcesywne dostawy wędlin i drobiu Grażyna Klimowicz383 kB972016-09-08 19:172016-09-09 07:05
Pobierz plik (8_09_2016_zal1_na_sukcesywne_dostawy_wedlin_i_drobiu.pdf)Załącznik nr 1 na sukcesywne dostawy wędlin i drobiu Grażyna Klimowicz184 kB792016-09-08 19:272016-09-09 07:04
Pobierz plik (8_09_2016_zal2_sukcesywne_dostawy_wedlin_i_drobiu.pdf)Załącznik nr 2 na sukcesywne dostawy wędlin i drobiu Grażyna Klimowicz179 kB732016-09-08 19:272016-09-08 19:27
Pobierz plik (8_09_2016_zal3_sukcesywne_dostawy_wedlin_i_drobiu.pdf)Załącznik nr 3 na sukcesywne dostawy wędlin i drobiu Grażyna Klimowicz265 kB742016-09-08 19:282016-09-08 19:28
Pobierz plik (8_09_2016_zal4_sukcesywne_dostawy_wedlin_i_drobiu.pdf)Załącznik nr 4 na sukcesywne dostawy wędlin i drobiu Grażyna Klimowicz247 kB762016-09-08 19:282016-09-08 19:28
Pobierz plik (8_09_2016_zal5_sukcesywne_dostawy_wedlin_i_drobiu.pdf)Załącznik nr 5 na sukcesywne dostawy wędlin i drobiu Grażyna Klimowicz283 kB712016-09-08 19:292016-09-08 19:29
Pobierz plik (8_09_2016_zal6_sukcesywne_dostawy_wedlin_i_drobiu.pdf)Załącznik nr 6 na sukcesywne dostawy wędlin i drobiu Grażyna Klimowicz283 kB682016-09-08 19:292016-09-08 19:29

Zapytanie ofertowe z dnia 12.07.2016r. dla zamówienia publicznego na jednorazową dostawę materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu medycznego i środków dezynfekcyjnych - Znak sprawy: GZ.2313-11/2016

Załączniki:
PlikOpisZałączającyRozmiarPobieranieUtworzonyZmodyfikowany
Pobierz plik (12_07_2016_zapyt_cen_opatrunki.pdf)Zapyt ofert na jednorazową dostawę materiałów opatrunkowych, drobnego sprzętu... Grażyna Klimowicz91 kB992016-07-12 21:102016-07-12 21:10
Pobierz plik (12_07_2016_zapyt_cen_opatrunki_zal1.pdf)Zał.1 Formularz ofertowy dla postępowania prowadzonego na dostawę materiałów... Grażyna Klimowicz76 kB1272016-07-12 21:152016-07-12 21:15
Pobierz plik (12_07_2016_zapyt_cen_opatrunki_zal2.pdf)Zał.2 Formularz ofertowy dla postępowania prowadzonego na dostawę materiałów... Grażyna Klimowicz75 kB1162016-07-12 21:172016-07-12 21:17
Pobierz plik (12_07_2016_zapyt_cen_opatrunki_zal3.pdf)Zał. 3 cenowy dla postępowania prowadzonego na dostawę materiałów... Grażyna Klimowicz67 kB1422016-07-12 21:212016-07-15 14:13
Pobierz plik (12_07_2016_zapyt_cen_opatrunki_zal4.pdf)Zał. 4 cenowy dla postępowania prowadzonego na dostawę materiałów opatrunkowych Grażyna Klimowicz72 kB1262016-07-12 21:242016-07-12 21:24
Pobierz plik (12_07_2016_zapyt_cen_opatrunki_zal5.pdf)Zał. 5 Wzór umowy dla postępowania prowadzonego na dostawę materiałów... Grażyna Klimowicz84 kB1112016-07-12 21:272016-07-12 21:27
Pobierz plik (12_07_2016_zapyt_cen_opatrunki_zal6.pdf)Zał. 6 Wzór umowy dla postępowania prowadzonego na dostawę materiałów... Grażyna Klimowicz84 kB1092016-07-12 21:302016-07-12 21:30
Pobierz plik (12_07_2016_zapyt_cen_opatrunki_zal3_korekta.pdf)Opis korekty Grażyna Klimowicz29 kB712016-07-15 14:192016-07-15 14:21